Queendi’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Rochii de mireasa 2 Decembrie 17, 2008

Filed under: chestii care imi plac — queendi @ 1:23 am
Tags:

lz3851sydibz346872-0211lz386611

 

2 Responses to “Rochii de mireasa 2”

  1. corina Says:

    buna seara ! a 2a rochie e superba m_ar interesa pretul daca se poate si dac se pot marimi mici

  2. queendi Says:

    imi pare rau dar eu postez aceste rochii aici pentru simplul fapt ca imi plac mie si ar putea inspira si alte persoane.nu stiu de unde le-ai putea cumpara.


Lasă un răspuns

